12/11/2021

Julen nærmer sig



Julen kommer hastigt nærmere og jeg har en plan. 

Sidste år lavede jeg en julekalender over Djævlens Kys på mine sociale medier, i år har jeg tænkt at gøre det samme over Kajsa og Lysets Rige. Så nu er jeg ved at planlægge hvad der skal vises de forskellige dage og selvfølgelig hvordan det skal se ud. Jeg regner med at vise det både på de sociale medier, men også på min hjemmeside.


Black Week

Derudover så tænkte jeg at jeg vil afholde Black Week i uge 47. Det er jo så populært i handelsbranchen, så man har mulighed for at købe min bog til kun 200 kroner og det er med forsendelse inkluderet.





Selvom alt vedrørende Djævlens Kys ligger lidt stille p.t. (mit dag job tager alt min tid i disse uger), så håber jeg at jeg kan fokusere på den snart.


Indtil næste gang

Susanne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Beta læsere

  Jeg er på jagt efter beta-læsere til Rosenalliancen. Det er nervepirrende, at man nu skal lade andre læse ens historie. En historie, jeg h...