05/02/2022

Hjerneaktivitet og arbejde

Der har været stille fra min side på bloggen og det er ikke fordi jeg er gået i vinterhi, men på grund af arbejde. Til daglig er jeg lærer på en folkeskole, hvor jeg underviser i blandt andet matematik og håndværk og design på mellemtrinnet. Der har været fuld fart på undervisningen i disse dage, da vi er hårdt ramt af corona blandt lærerene på mellemtrinnet. Indtil videre er jeg gået fri. Det betyder dog at mine skriverier har lagt på et meget lille sted. Dog står min hjerne ikke stille, men bliver ved med at udtænke diverse handlinger, som jeg kan bruge i mine historier.

P.t. er jeg ved at kikke på en lydbog for Djævlens Kys, hvornår det bliver en realitet er endnu usikkert, men så snart jeg har nyt i sagen, så vil det komme op på hjemmesiden og hvor jeg nu kan sprede nyheden ;) Derudover så ligger Kajsa og Lysets Rige p.t. og samler støv, da jeg ikke har tid til at få gjort særlig meget ved den, men forhåbentlig kan en kommende vinterferie hjælpe.

Ellers er der ikke så meget under solen. Jeg savner tiden til at skrive, de få minutter jeg har i løbet af en uge, kan det være der ryger et par ord ud på skærmen eller jeg sidder og tænker tanker over hvordan jeg kan gå videre i en handling, så det er et meget langsommeligt arbejde for tiden, men det er måske også meget godt.

Så indtil næste gang. 

Hyg dig:)

Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ventetiden

  I dag sendte jeg manuskriptet til Rosenalliancen ind til forlaget. Efter jeg fik manuskriptet tilbage efter den havde været ude ved en bet...