09/03/2021

What to do?

 Der er utrolig mange ting, man skal have styr på, når man skal udgive en bog. Her taler jeg ikke om selve bogen, men om alt det ved siden af. Jeg vil trods alt gerne have at nogen køber den, når den bliver udgivet og da jeg skal stå for en del af promoveringen selv, så går mine tanker p.t. på: Hvad kan jeg gøre? Jeg har stort set ingen penge på nuværende tidspunkt til marketing, da jeg bruger de fleste på selve udgivelsen. Så jeg kikker på, hvad jeg kan gøre på de sociale medier, hvordan kan jeg bruge min hjemmeside etc.


Jeg er glad for at der stadig er lang tid til oktober, for der er mange ting, jeg skal have sat mig ind i. På den front er jeg glad for at jeg tog en handelseksamen i tidernes morgen. Så alt dette er ikke fuldstændig fremmed for mig, men der er trods alt sket lidt de sidste 21 år, siden jeg blev student.


Lige nu er jeg ved at få booket et photoshoot, så jeg kan få taget nogle ordentlige billeder af mig selv, for det er jo ikke kun min bog, jeg skal promovere, det er også mig selv. Jeg er en utrolig privat person, men jeg ved også at hvis der skal ske noget, så bliver jeg også nødt til at gøre noget selv, for at blive hørt. I øjeblikket er det meget sparsommeligt, hvad jeg gør. Jeg er stadig meget grøn og skal have dannet et overblik, hvordan jeg griber de forskellige ting an. Forhåbentlig finder jeg ud af noget inden for de næste par måneder, så jeg kan køre fuld skrue i månederne op til udgivelsen.


Indtil næste gang

Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Savner foråret

  Efter noget sygdom er jeg så småt ved at være tilbage. Havde et par dage, hvor jeg havde feber og ikke var i hopla. Nu hvor jeg er feberfr...