03/04/2024

Beta læsere

 


Jeg er på jagt efter beta-læsere til Rosenalliancen. Det er nervepirrende, at man nu skal lade andre læse ens historie. En historie, jeg har brugt utallige timer på at skrive. Selvom jeg har en god fornemmelse i maven, så er det rart at have ekstra øjne på teksten og historien, for man kan nemt stirre sig blind, så det er umuligt at se det åbenlyse.

Imens jeg venter på at nogle faktisk gerne vil læse Rosenalliancen igennem, så er jeg begyndt at kikke Kajsa og Lysets Rige igennem en sidste gang, inden den også skal omkring beta-læsere. Jeg har læst den for nogle tidligere elever, for at få deres blik på historien, nu er det så tid til nogle voksne øjne, der kan fange de ting, som børnene ikke ved er vigtig, når man skriver en bog.

De første dage efter jeg blev færdig med Rosenalliancen, gik jeg lidt i limbo. Jeg kunne ikke komme i gang med Kajsa og Lysets Rige, for mine forventninger og nervøsitet for eventuelle tilmeldinger til at læse Rosenalliancen, fyldte i hovedet. Endelig føler jeg at jeg kan komme i gang med min ungdomsbog, så jeg også kan få det gjort klar.

Indtil næste gang

Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pilgrimsrejsen

  Imens jeg venter på at forlaget sender mit manuskript retur med de første redigeringer, så sidder jeg og planlægger bind 3. Det er alt lig...