21/05/2021

Stadig i live

Der er lidt stille fra mig i disse tider. Manuskriptet er ved ekstern korrekturlæser p.t., så jeg bruger tiden på andre sysler og udvide hjemmesiden med alverdens guldkorn, som jeg håber kan være klar til offentliggørelse snart. Jeg arbejder på de Nóil familiens slægtstræ, som jeg også regner med kommer i bogen, men på min hjemmeside, vil man kunne gå endnu mere i dybden. Desuden kommer der også en leksikon, hvor man kan læse om de overnaturlige væsner i Nóillión Sagaen.


Jeg har også arbejdet på en idé til en eventuel for og bagside, som jeg regner med at sende med, når bogen skal sættes op. Ellers forsøger jeg at lade op til den sidste omgang af gennemlæsning inden bogen skal sættes op, velvidende at det bliver en hård omgang. Så tingene går stille og rolig p.t., men jeg ved at den bliver hektisk, når jeg får manuskriptet tilbage.


Jeg går og nyder at landet er ved at åbne op igen, så bliver testet et par gange om ugen, så jeg kan komme i fitnesscenteret. Det er noget af det jeg har savnet mest med nedlukningen. Jeg går stadig og håber at landet er så meget åben til efteråret at jeg kan afholde en reception, hvis jeg kan finde et sted at holde det. Det eneste der mangler for at gøre ventetiden endnu bedre er noget mere stabilt vejr, så man kan være ude hele dagen uden at risikere at blive våd.


Indtil næste gang

Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ventetiden

  I dag sendte jeg manuskriptet til Rosenalliancen ind til forlaget. Efter jeg fik manuskriptet tilbage efter den havde været ude ved en bet...