05/03/2021

Så sker der noget

Follow my blog with Bloglovin


Her på bloggen vil jeg skrive om nogle af de ting, som jeg oplever i mit eventyr om at udgive mine historier. Jeg har i over 15 år arbejdet på dette projekt. I 13 af dem har jeg brugt mange af karaktererne på et rollespils forum, hvor jeg har udviklet karaktererne og prøvet af udspille nogle af de scener, som kan findes i den første bog, Djævlens Kys (arbejdstitel). 


I forbindelse med min interesse for at skrive, meldte jeg for nogle år siden til et skrive kursus med forfatterne Søren og Morten Ellemose og de har sidenhen startet deres eget forlag, som jeg nu er i dialog med vedrørende en kontrakt for min første udgivelse.


Jeg fik et udkast til en kontrakt, som jeg skal have læst igennem henover weekenden. Jeg har ingen idé om hvad alt dette indebærer, men jeg er klar til at tage springet. Ikke for at blive den næste store danske forfatter indenfor fantasy genren, men fordi jeg elsker at skrive. Denne bogudgivelse bliver for mig selv og ikke for dem der eventuelt kommer til at læse den.


Der er mange ting som jeg skal forholde mig, ikke kun vedrørende kontrakten, men alt fra hvad der kommer med en bogudgivelser (marketing, interviews, bogmesser etc.). Men som sædvanlig, så tager jeg tingene som de kommer. 


Indtil næste gang. 

Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Savner foråret

  Efter noget sygdom er jeg så småt ved at være tilbage. Havde et par dage, hvor jeg havde feber og ikke var i hopla. Nu hvor jeg er feberfr...