04/12/2022

Opdatering

Det er snart 5 måneder siden jeg sidst skrev et blog indlæg, så tænkte det var tid til at give et indblik i hvad der foregår i mit liv p.t.

Jeg har haft travlt, lige fra at flytte til at rejse en tur til USA. Så månederne har været stresset, men spændende. Nu begynder der endelig at falde lidt ro på også selvom julen banker på døren. August, september og det meste af oktober har ikke været godt for min muse, så der har jeg ikke fået gjort særlig meget ud af mit forfatterskab.  Det må man sige at der er gang i den nu. Jeg får læst min ungdomsroman igennem og jeg får skrevet på opfølgeren til Djævlens Kys, nu håber jeg bare på at december måned vil blive lige så god rent forfattermæssigt.

Her i december, der lægger jeg fire kapitler op. Et til hver søndag i advent. En lille julehistorie fra de Nóil familien, som foregår et par år før Djævlens Kys finder sted. Så hvis du har lyst til at læse med, så gå ind på susanneskindstad.dk - historien vil kunne findes inde under Nóillión Sagaens side efter jul, så hvis du ikke når det de næste mange søndage, så er der håb efterfølgende.


Glædelig jul og godt nytår

Susanne




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pilgrimsrejsen

  Imens jeg venter på at forlaget sender mit manuskript retur med de første redigeringer, så sidder jeg og planlægger bind 3. Det er alt lig...